Sunday, July 11, 2010

btn a.k.a. biro tatanegara









30th june 2010;10.00 am:aku dapat call from acms mengatakan aku kene pergi btn!!adooii trus kemalasan tu datang.
2nd june 2010:aku dapat surat,bapak aii lambatnye surat dy samapai dan disini bermula lah kisah preparation aku nk ke btn...baju krg putih???lepas abis zaman kegemilangan aku kat skolah,memang dah takde baju putih aku.nasib baik ibu aku ada 1 and cousins aku pon ade.ni la bagusnyer ade sedara.
bebalik pada perjalanan ke quarters klia,nilai.
ktrg pergi rumah tam n tido sane semalam....mcm biasa tam masak dengan banyak dan sedap walaupon kitorang ni makan tak byk n malam tu ialah match germany vs argentina.haha,aku memang serious dah jatuh cinta kat mueller!!!he is the best and 1 more interesting fact about him is the he's only twenty..gosh,i'm so in love with him.tp yg x best nyer dy tak bleyh main masa lawan spain...kesedihan tahap gig aku!!kalo x mesti spain xde chance nk menang lawan germany.tapi xpe,germany xde,aku support spain!!!!
ok,kitrg dah sampai nilai.ibu aku,ayah n adik aku si wawa kecik pon sibok la memilih kain untuk dibuat baju raya.n aku n wawa pon beli english cotton yang same corak tp lain color.dia pink aku blue..
pastu,samapai la kitorang kat btn...
bermulalah alkisah 1 cerita.aku dgn smartnye pakai jeans ngan baju busa jer.pastu ayah ckp kene tukar baju.nasib baik kat masjid n aku pon trus tukar dgn berat hatinyer...
check-in:1 bilik 3 orang,aku ,naim n fiza(budak unikl msi yg akan ke barcelona,spain)
lepas tu bermulah hari2 yg berbosan iaitu ceramah pasal 1 malaysia..sememngnya dah xdapat disangkal sangatla bosan!!!tp bila dah masok ldk,keadaan jadi ok la skit!!!group aku mmg group paling bising sepanjang masa x kira la time makan ker,dalam hall ker or ldk biasa...sorang2 kecoh anataranya ialah senior aku kat college,syarifah,anin(unikl girl),helya,razim,afiq,pj,zol,izat,safwan and shikin...
n sedih part:
this btn camp will be the last time for some of us cam aku n maya n those who chose to stay in ukm...tp the globe is round and we shall meet again in the future.
all in all,all the best to everyone.n i'm praying hard for usu test.oo Allah,please grant all my wishes.ameen!
btn:4-8th july 2010.

1 comment: